Meniu
Pagrindinis


Praktikos savaitė „Mokomės kitaip ir kitur“
2016-03-25, 11:38

Jau trečius metus mokykloje vykdoma netradicinė  edukacinė veikla, skirta mokinių žinių praktiniam pritaikymui, ugdymui karjerai. Veiklų tikslas - išmokti dirbti komandoje,  priimti bendrus susitarimus, pasimokyti iš kitų. Organizuojant šią savaitę, talkino KTU, VDU dėstytojai, studentai, mokinių tėveliai ir kiti kviesti lektoriai. Įvairias integruotas pamokas vedė ir progimnazijos mokytojai. Klasių auklėtojai kartu su auklėtiniais vyko į  edukacines pamokėles miesto muziejuose, susitikimus su įdomiais žmonėmis ir kt.

 

Trumpa praktikos savaitės veiklų apžvalga:

Pirma diena.

·         Visų 5-8 klasių mokiniai aplankė didžiausios pasaulyje dalelių fizikos laboratorijos CERN parodą

„LHC InteractiveTunnel“ ir  KTU „Santakos“ slėnį. Susipažino su didžiausiu pasaulyje mokslo eksperimentu fizikos srityje, su Visatos bei subatominio pasaulio paslaptimis. Apžiūrėjo CERN Parodos ekspoziciją, kurią sudarė dvi dalys - plakatų paroda ir interaktyvi instaliacija, kuri pristatė didžiausią pasaulyje mokslo eksperimentą fizikos srityje. Patys išbandė protonų greitinimą ir didžiuliame ekrane stebėjo, kaip nuo protonams suteiktos energijos priklauso jų susidūrimo pasekmės.

·         5-tų klasių mokiniai edukacinėje pamokoje susipažino su tautinių juostų pynimo istorija, tautiniais

motyvais, patys nupynė sau juostą. Užsiėmimą vedė tautodailininkė V.Ratautienė, buvusi mokyklos mokinė.

·         6-tų klasių mokiniai su mokytojomis E.Viskantiene, I.Mačiežaite- Doveikiene KTU Matematikos ir

gamtos mokslų fakultete išklausė lektoriaus M.Šnipo paskaitą „Kaip rasti geriausią maršrutą?“, atliko praktines užduotis.

·         7-8 klasių mokiniai dalyvavo buvusios mokyklos mokinės M.Garalevičiūtės kursinio darbo „Mokykla

kaip bendruomenės centras XX a. 6-9 dešimtmečiuose“. Mokslo teorija: istoriniai šaltiniai, medžiagos rinkimas, tikrinimas ir analizavimas. Reikalavimai projektiniams, kūrybiniams darbams mokykloje ir universitete“ pristatyme ir aptarime. Medžiaga darbui buvo imta iš mokyklos muziejaus, konsultavo istorijos mokytoja A.Pranaitienė. Be to,  penkios 8c klasės mokinių komandos iš anksto parengė ir pristatė savo istorijos kūrybinius darbus „1919-1940 metų Kauno architektūra“. Šie darbai buvo atliekami tam, kad pamokos  metu būtų galima lyginti ir analizuoti (integracija su architektūros programa). Atlikdami darbą, mokiniai lankėsi Šančių bažnyčioje, centriniame pašte ir kt. Mokinių darbai: https://youtu.be/gBcqQAJmHzM.

·         6-tokai integruotoje technologijų ir dailės pamokoje gamino tradicinių švenčių  simbolius.

Technologijų mokytoja M.Mickevičienė juos aptarė. Dailės mokytoja E.Jocienė papasakojo apie druskos tešlą, kokius iš jos galima pagaminti velykinio medelio simbolius, paaiškino darbų eigą. Pagamintą tešlą,  pagal pateiktas formas, mokiniai pjaustė, dekoravo pasirinktu būdu. Gaminiai buvo džiovinami, vėliau, per dailės pamokas, darbelius nudažė, jais bus papuoštas velykinis medelis. Mokiniai pagilino žinias apie tradicines kalendorines šventes, sužinojo druskos tešlos gaminimo etapus, kaip galima jais papuošti velykinį medelį. Buvo aptarta, kad šiuo būdu galima pagaminti ir kitus darbelius.

·         7-tokai su dailės mokytoja A.Migoniene ir dailės studijos vadovu H.E.Černiumi, technologijų mokytoja

M.Mickevičiene ir informacinių technologijų mokytoja L.Pranukevičiene kūrė ornamentus įvairiomis technikomis – karpiniais,  skaitmeninius ir kt.

·                          8-tokai kartu su istorijos mokytoja A.Pranaitiene ir geografijos mokytoja L.Lapinskiene tris pamokas

aktyviai atlikinėjo praktines užduotis  integruotoje geografijos-istorijos pamokoje „Didieji geografijos atradimai“. Pradžioje buvo peržiūrėti du filmai apie Europos ir pasaulio civilizacijų ir valstybių sienų kaitą. Pristatyta teorinė darbo su istoriniais ir geografiniais žemėlapiais dalis. Naudodamiesi turimomis žiniomis, pamokos pradžioje gauta informacija, žemėlapiais, internetu ir mokytojų pagalba  mokiniai atliko projektinius darbus, kuriuose buvo tekstinės, vaizdinės, darbo su žemėlapiais užduotys. Atliktus darbus pristatė. Mokiniams veiklos patiko, tik paprašė, kad kitais metais būtų daugiau vaizdinių užduočių, iliustracijų nagrinėjimo.

·         Su  5-8 klasių mokiniais  šunų dresūros paslaptimis dalijosi R.H.Merkelis ir jo žmona, 5a klasės mokinio

tėvai. Mokiniams užsiėmimai labai patiko. Patiko ir gražus šuo, kuris rodė, ką išmokęs. Susitikimą suorganizavo R.Songailienė, žmogaus saugos mokytoja.

·                          3-8 klasių 31 mokinys dar suspėjo sudalyvauti tarptautinio matematikos konkurso Pangea pirmame Kauno apskrities ture.  Į antrą respublikinį turą pateko 15.

 

Antra diena

·                     Vilius Balsevičius, 6a klasės mokinio tėtis, UAB "INTEREGUS" direktorius, visus 5-8 klasių mokinius supažindino su UAB veikla. Bendrovė kuria logotipus, gamina antsiuvus, gaireles, sages, aplikuoja, siuvinėja ant kepurių ir pan. Pramoninis siuvinėjimas - tai siuvinėjimas automatizuotomis siuvinėjimo mašinomis. Tam reikia: siuvinėjimo mašinos, kompiuterio, specialios kompiuterinės programos, siuvinėjimo siūlų, siuvinėjimo priedų, noro bei žinių. Pirmiausia reikia žinoti, ką norite siuvinėti, tada - ant ko, o toliau jau - techninių galimybių ir norų maksimalus derinimas. V.Balsevičius praktiškai pademonstravo (atsivežė į mokyklą automatizuotą siuvinėjimo mašiną), kaip vyksta gamybos procesas nuo idėjos iki gaminio. Mokiniai susipažino su konkrečios bendrovės veikla, pamatė, kaip vyksta gamybos procesas. Buvo įdomu.

·                     Psichologės D. Valiūnė, E. Kobzakaitė  pravedė ugdymo karjerai savęs pažinimo užsiėmimus  5-6 klasių

mokiniams, sudarė  klasės santykių gerinimo planus, susipažino su pagrindinėmis sąvokomis, apibūdinančiomis santykius, aptarė pagrindines emocijas ir jausmus. Mokiniams buvo tinkamos tiek struktūruotos, tiek aktyvios užduotys. Susitarta dėl tolimesnių užsiėmimų.

·                      7c klasėje savęs pažinimo užsiėmimus vedė soc. pedagogė A.Stasionienė.

·                     7-tų klasių mokiniai  su biologijos mokytoja A.Matiukiene nagrinėjo temą „Sveika gyvensena. Kaip aš

elgiuosi valgykloje?“.  Tema aktuali, nes nuo mitybos etikos, pasirenkamo maisto priklauso mūsų sveikata. Darant plakatus, išsiaiškino sveikos mitybos principus, kaip elgtis valgant, suteikti pirmąją pagalbą užspringus maistu. Plakatus  iškabino valgykloje kaip mokymo priemonę geram elgesiui valgykloje.

·                     8-tų klasių mokiniai  su biologijos mokytoja A.Matiukiene  mokėsi naudotis  mikroskopu, gaminti mikropreparatus. Stebėjo svogūnų ląstelių plazmolizę. Mokėsi pagal ląstelių požymius atskirti augalinę ląstelę nuo gyvūninės. Gaminosi augalinių ląstelių mikropreparatus, ieškojo žiotelių. Darbas vyko pakankamai sklandžiai tik dar trūksta įgūdžių dirbant su mikroskopu, gaminant mikropreparatus, bet tam ir mokomės.

·                     5-6 klasių mokiniai su  gamtos mokytoju T.Gulbinu atliko tiriamuosius bandymus su buityje naudojamomis  priemonėmis.

·                     5-tų klasių mokiniai kartu su istorijos mokytoja A.Pranaitiene ir informacinių technologijų mokytoja L.Pranukevičiene  dalyvavo  pilietinėje  iniciatyvoje – virtualioje -  integruotoje  istorijos, IT pamokoje su Šv.Pranciškaus gimnazijos 4-tos kl. mokiniais „Laisvės kaina“.

 

rnete: galimybės, saugumas, etiškas elgesys“, filmo „Šančių bažnyčia“ peržiūra, bendravimas „Skype“ programa su kitos mokyklos moksleiviais  pamokos metu. Mokiniams buvo įdomu klausyti naujų draugų pasakojimų, dalinti savo įžvalgomis, kaip jie supranta laisvę. Veikla pasiteisino, nors garso kokybės norėtųsi  geresnės. Garsu nebuvo patenkinti ir kolegos, viena iš trukdžių priežasčių – kolegų mokykla prie oro uosto, tad trukdė sraigtasparnių skrydžiai.



·         6-tokai  3 pamokas su mokytojomis A. Pranaitiene, V.Norkuviene, R. M. Petkevičiene nagrinėjo temą:

„Raštijos pradžia. Gedimino laiškai. Pirmoji Lietuviška knyga“. Vykdytos veiklos (trumpai):  6-okai dirbo grupėse (8 grupės). Tai buvo kartojimo ir žinių įtvirtinimo pamoka, prisimenant, ką iš istorijos mokėsi 5-oje klasėje ir literatūros 6-oje klasėje. Grupės gavo įvairias – tekstines, vaizdines, kartografines užduotis ir turėjo pasiskirstę darbais jas atlikti bei pristatyti stendinį pranešimą. Mokiniai galėjo naudotis tiek istorijos, tiek literatūros vadovėliais, žemėlapiais, internetu, mokytojų konsultacijomis. Užduočių pavyzdžiai: istorijos užduotis-darbas su istoriniu žemėlapiu „Europa XIV a. Amatai. Prekyba. Švietimas“. Mokinių projektiniai darbai buvo įvertinti pagal iš anksto nurodytus reikalavimus, mokiniai įsivertino patys ir  įvertino draugų indėlį į bendrą darbą.

Mokiniai teigė, kad pradžioje pasirodė labai daug užduočių ir jos atrodė sunkios, bet pasidalijus darbus nebebuvo taip sunku. Užduotys buvo įvairių lygių – ir sunkesnės, ir lengvesnės.

·         8a,8b klasių mokiniai su mokytojomis E.Viskantiene ir A.Butviliene nuo pat ryto stebėjo demonstracijas

KTU moksleivių laboratorijoje, demonstravo studentas D.Kočinas.  Tuo tarpu 8c klasės mokiniai su biologijos mokytoja A.Matiukiene atliko biologijos praktikos darbus.

·         7a,7c klasių mokiniai su  auklėtojomis V.Raubiene ir V.Skučiene  susipažino su KKNUC veikla.

Išvykos metu KKNUC pavaduotoja ugdymui Rasa Jankevičienė pravedė trumpą ekskursiją po mokyklą ir papasakojo, kaip gyvena klausos negalę turintys vaikai. Kaip jie mokosi mūsų mokyklos septintokai galėjo

pamatyti patys. Visi mokiniai buvo išskirstyti grupelėmis ir kartu su KKNUC mokiniais  dalyvavo visų dalykų pamokose. Pamokos buvo vedamos lietuvių gestų kalba, kaip yra įprasta šioje mokykloje. Vėliau bibliotekoje mūsų mokiniams buvo  parodyta lietuvių liaudies pasakos „Gaidelis ir vištelė“ vertimas į lietuvių gestų kalbą.

Veikla pavyko. Kai kurie 7c klasės mokiniai ne pirmą kartą vyksta į KKNUC, jau anksčiau yra vykdę kai kurias veiklas. 7a klasės mokiniams daug kas buvo nauja, neįprasta. Didžioji dauguma mokinių iki šiol nebuvo matę gestų kalbos. Visiems buvo naudinga iš arti pamatyti, kad šalia mūsų gyvena ir „kitokie“ žmonės, išmokti pripažinti ir gerbti skirtumus.

·                     8b ir 8c klasių mokiniai  su užsienio kalbų mokytojais E.Grinkevičiene, N.Burygina, A.Karbonskiene,

A.Leonavičiene dalyvavo VDU užsienio kalbų centre. Užsiėmimo tema:  IKT + anglų kalba, ispanų ir italų kalbų pradžiamokslis. Mokiniai žiūrėjo filmą anglų k. ir aptarė grupėse, vyko užduočių atlikimas raštu ir apibendrinimas, buvo mokomi ispanų ir italų kalbų, naudojant interaktyvius mokymo metodus. Užsiėmimai buvo vedami ispanų ir italų kalbų dėstytojų.

 

Trečia diena:

·         Visi 5-8 klasių mokiniai dalyvavo  integruotoje veikloje  protų kova  „Ar tu žinai...,?“. Veiklas organizavo

ir užduotis parengė kalbų mokytojai E. Grinkevičienė (vedė renginį), A. Karbonskienė, I. Mačiežaitė-Doveikienė, N.Burygina,  A.Leonavičienė, J.Urbonienė, V.Norkuvienė, R. M. Petkevičienė.  Visi 5-8 klasių mokiniai dirbo komandomis, po 5,6 kiekvienoje. Mokiniai atsakinėjo į pateiktus klausimus įvairiomis kalbomis. Konkursas vyko dviem turais, po dešimt klausimų kiekviename.

·         5-tų klasių mokiniai  su mokytojomis V.Norkuviene ir L.Pranukevičiene rašė laišką Žemei.

·         6-tokai su klasių auklėtojomis A. Pranaitiene, I. Mačiežaite – Doveikiene ir rusų k. mokytoja

N.Burygina lankėsi  Kauno aviacijos muziejuje  ir kartu su muziejaus darbuotojais nagrinėjo temą: „Kodėl skrenda lėktuvas?“. Užduotis ruošė muziejaus darbuotojai, vykdė mokiniai, jos buvo susijusios su istorija, matematika, fizika. Dauguma mokinių muziejuje lankėsi ne pirmą kartą, tačiau programą „Kodėl skrenda lėktuvas“ klausė pirmą kartą ir jiems patiko. Labai patiko lėktuvų imitatorius.

·         7-tokai tris pamokas plušėjo integruotoje matematikos-geografijos pamokoje „Statistinė kelionė po

Europą“ mokytojos L.Lapinskienė, D.Domskienė, E.Viskantienė. Mokiniai pakartojo ir taikė praktiškai žinias, įgytas matematikos ir geografijos pamokose. Iškilus sunkumams, informacijos ieškojo vadovėliuose bei internete. Taip pat konsultavosi su mokytojais. Užduočių buvo daug, bet septintokai puikiai susitvarkė ir pateikė labai gražius darbus. Dauguma mokinių  geba dirbti grupėmis, bendradarbiauti, susirasti reikiamą informaciją įvairiuose šaltiniuose (vadovėliuose, internete ir kt.). Statistinę informaciją pateikė diagramomis, atliko statistinius skaičiavimus.

·         8-tokai atliko Baltiško Zodiako interpretacijas. Dailės mokytoja E.Jocienė parengė pristatymą apie

baltišką Zodiaką. Mokytoja papasakojo, kad etnoastronomas Jonas Vaiškūnas pateikė informaciją apie tai, kad po Antrojo pasaulinio karo rastas kaušas vienos Gardino bažnyčios rūsyje (tarp ten sumesto seno bažnytinio inventoriaus). Iš kitų muziejuose esančių kaušų jis išsiskyrė savo įspūdingu dydžiu. Ant šio kaušo pavaizduota 12 senovinių piešinių. Piešiniai buvo atrasti nuo kaušo nugramdžius spalvotais dažais nutapytus krikščioniškųjų šventųjų paveikslus. Pavyko įrodyti, kad tai – ne šiaip sau kalendoriniai ženklai, o Zodiakas. Integruotos veiklos  tikslas - pagaminti baltiškus Zodiako ženklus.  Mokiniai atsinešė įvairių medžiagų darbo gaminimui, mokytojas R.Paznokas su mokiniais iš anksto buvo paruošęs  ruošinius darbų pagrindui. Atlikti įspūdingi darbai  buvo eksponuojami parodoje mokyklos erdvėse.

·         8c klasės mokiniai  vadovaujami fizikos mokytojos V.Balandaitės parengė pranešimus tema

„Atsinaujinantys energijos ištekliai“ ir pamokos-konferencijos metu juos pristatė visiems 8-tų klasių mokiniams, atsakė į jų klausimus.

·         5-8 klasių mokiniai ne tik atliko praktines užduotis, bet ir sportavo vadovaujami kūno kultūros

mokytojų V.Raubienės ir E.Karpovo. Rungėsi estafetėse (turėjo sudalyvauti 8-niose estafetėse), žaidė kvadratą, traukė virvę ir kitaip stiprino sveikatą.

 

Ketvirta diena:

·                     Muzikos projektus su 5-8 klasių mokiniais vykdė  muzikos mokytojas V.Venclovas.

·                     7-8 klasių mokiniams  paskaitą  „Asmeninių finansų valdymas“ skaitė ir į mokinių klausimus  atsakė Kauno respublikinės ligoninės direktorius valdymui  Rimantas Autukas. Po to mokiniai, vadovaujami mokytojų E.Viskantienės, A.Beinakaraičio ir A.Butvilienės, atliko praktinę užduotį, sudarė verslo planą pagal pateiktą situaciją. Įdomiausios idėjos  eksponuojamos progimnazijos erdvėse.

·                     Įdomios veiklos nuo 9 iki 16 val. buvo pateiktos 6-8 klasių mokiniams Microsoft Lietuva darbuotojų: Kauno S.Dariaus ir S.Girėno gimnazijos 11-toko ir Pauliaus Paškevičiaus, Kauno technologijos universiteto (KTU) programavimo inžinerijos doktoranto, internetinės mokymo platformos „SolidEducation.lt“ įkūrėjo. Tema: Microsoft Lietuva ir KTU diena. Aktų salėje 6-8 klasių mokiniams vyko paskaitos, kurių metu buvo papasakota daug įdomių dalykų apie:

aukštosios technologijos ateityje ir dabartyje, karjeros galimybes informacinėse technologijose, žaidimų

programavimas C#.NET kalba, taip pat AR DRONE pristatymai. Praktiškai pademonstruotas „dronas“, kaip jį

programuoti ir valdyti. Vaikai galėjo laimėti prizų už teisingus atsakymus.

Kompiuterių klasėje 6a, 7a, 8a, 8b, 8c mokiniams kartu su informacinių technologijų mokytoja L.Pranukevičiene ir svečiais  vyko praktiniai užsiėmimai. Buvo suinstaliuota žaidimų kūrimo programa Unity ir mokiniai galėjo kurti žaidimo sceną, veikiančius objektus, deja, čia pritrūko programavimo žinių, tad norintys pradėti programuoti galėjo registruotis į nuotolinę  pamoką, kuri vyko nuotoliniu būdu (per Skype) šeštadienį. Mokiniams Microsoft Lietuva ir KTU diena labai patiko. Jie labai domėjosi, klausinėjo lektorių, registravosi į  pirmąją žaidimų kūrimo pamoką. Pasak P. Paškevičiaus, startuolis „SolidEducation.lt“ siekia sutrumpinti programuotojo kelią – moksleiviai  pradeda jo mokytis ne įstoję į universitetą, o ketvirtoje-penktoje klasėje. Jaunieji programuotojai pradeda nuo to, kas jiems patiems įdomiausia – žaidimų kūrimo. Jie ne tik susipažįsta su programavimo pagrindais, bet ir išmoksta bendradarbiauti, burtis į komandas, kurti savarankiškus projektus. Šios mokymo platformos išskirtinumas – visas mokymas organizuojamas tik internetu, todėl yra pasiekiamas bet kurioje Lietuvos ar pasaulio vietoje. Paskaitos lietuvių kalba vyksta moksleiviams patogiu  metu – po pamokų ir savaitgaliais. Besimokydami „SolidEducation.lt“ moksleiviai įgauna ne tik programavimo patirties – gabiausieji ir aktyviausieji kviečiami asistuoti dėstant, dalyvauti programavimo renginiuose ir konferencijose įvairiose pasaulio šalyse. Aktyviau įsijungdami į įmonės veiklą, jie iš arti susipažįsta su verslo užkulisiais.

·         7c klasės mokiniai kartu su klasės auklėtoja V.Skučiene vyko į Politinių kalinių ir tremtinių sąjungą (Laisvės

al. 39), kur susitiko su buvusiu tremtiniu, Sibiro legenda vadinamu Jonu Koklevičiumi, kuris labai įdomiai papasakojo apie tremtinių gyvenimą Sibire ir savo dvikovą su rudąja meška, kai sužeistas ir beginklis nugalėjo 300 kg sveriantį žvėrį. Veikla pasiteisino. Mokiniai labai susidomėję klausė šio įdomaus žmogaus, daug klausinėjo. Sužinojo labai  įdomių dalykų apie tremtį, apie lietuvių išgyvenimą Sibire iš žmogaus, kuris visa tai patyrė pats. Ypatingą  susidomėjimą sukėlė pasakojimas apie susidūrimą su rudąja meška ir Jono Koklevičiaus talismanai – nugalėtosios meškos nagai ir iltys. Tokie susitikimai ir gyvų liudininkų pasakojimai padeda geriau suvokti mūsų tautos istoriją ir tikrą to meto situaciją.

·         7-tokams įdomią paskaitą suorganizavo žmogaus saugos mokytoja R.Songailienė. Mokinius

atsakomybės prieš gyvūnus ir saugaus elgesio su jais mokė LSMU studentai. Atsinešė ir gyvūnų.

·         6a klasės mokiniai su lietuvių k. mokytoja V.Norkuviene vaidino literatūrinį teismą. Su mokytojomis

D.Domskiene ir L.Pranukevičiene atliko projektą „Statistinis tyrimas“.  Tuo tarpu 6b klasės mokiniai su mokytojomis L.Lapinskiene ir A.Leonavičiene dalyvavo integruotoje geografijos-rusų k. pamokoje.  Veiklos buvo įvairios ir įdomios.

·          Baigiamasisi 5-tokų  praktikos savaitės renginys buvo matematikos viktorina „Matematika rimtai ir

linksmai“, kurią suorganizavo D.Domskienė ir 7b klasės mokiniai. Komisija atidžiai vertino mokinių atliktas užduotis. Mokinių komandos kūrė prisistatymus, sprendė logines užduotis, iš pateiktų geometrinių figūrų kūrė simetrišką aplikaciją, žaidė žaidimą „Kuris vikriausias?“, sprendė matematinius galvosūkius, mįsles, smagiai praleido laiką. Smagu, kad mokiniai geba dirbti grupėmis. Atsiskleidė jų kūrybiniai gebėjimai.

·         Ir  paskutinę dieną mokiniai daug sportavo. Dalyvavo įvairiose estafetėse, varžybose.

 

          Pasibaigus šiai savaitei ir apklausus mokinius bei mokytojus, paaiškėjo, kad tokių veiklų mokiniai nori daugiau, jie džiaugėsi susitikimais su įdomiais žmonėmis, išvykomis į universitetus ir muziejus, bendravimu su klasiokais ir kitų klasių mokiniais. Patiko, kad daug išmoko ir sužinojo, pabandė praktiškai. Mokiniai ir mokytojai pateikė pasiūlymų kitai praktikos savaitei.

 

Parengė:

Pagrindinio ugdymo skyriaus vedėja A.Butvilienė

Comments
Rašyti naują Ieškoti
Komentuoti
Vardas:
Email:
 
Pavadinimas:
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 
Please input the anti-spam code that you can read in the image.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Ankstesnis   Kitas >
 

 

 

Svetainė atnaujinta:

2019-05-17 08:05:31

Pamokų laikas

1 klasių pamokų laikas 
1. 8.15 – 8.50
2. 9.10 – 9.45
3. 10.05 – 10.40
4. 11.15 – 11.50
5. 12.25 – 13.00




2-8 klasių pamokų laikas
1. 8.15 – 9.00
2. 9.10 – 9.55
3. 10.05 – 10.50
4. 11.15 – 12.00
5. 12.25 – 13.10
6. 13.20 – 14.05
7. 14.10 – 14.55
8. 15.00 – 15.45 


Mokinių atostogos 2018-2019 m.m.

Trimestrų trukmė:

1-asis 09-03–11-30

2-asis 12-01–03-08

3-iasis 03-12–06-21 (5–8  klasei)
            03-12–06-06 (1-4 klasei)


Rudens atostogos
1-8 kl. : 10-29–11-02

Žiemos (Kalėdų) atostogos
1-8 kl.: 12-27–01-02

Žiemos atostogos
1-8 kl.: 02-18-02-22

Pavasario (Velykų) atostogos
1-8 kl.: 04-23–04-26

Vasaros atostogos
1-4 kl.: 06-07–08-31 

Vasaros atostogos
5-8 kl.: 06-22–08-31
 
  

 

Nuotraukos

Prisijungę

Dabar naršo 1 svečias