2015 m. birželio 11 d. KTU Vaižganto progimnazijoje diskutuoti apie gabių vaikų ugdymą susirinko daug garbių žmonių. Tai antras renginys, kuriame dalyvauja keturių universitetų – KTU, VDU, LSU, LSMU – mokyklos: KTU gimnazija, KTU Vaižganto progimnazija, VDU “Rasos” gimnazija, VDU “Atžalyno” progimnazija, Kauno sporto sveikatinimo gimnazija, LSMU vidurinė mokykla ir universitetų atstovai.
Diskusijos moderatorė KTU Vaižganto proginazijos direktorė Lydija Merfeldienė pristatė diskusijos dalyvius, perdavė ŠMM vyr. specialistės Marytės Skakauskienės palinkėjimą Kaunui tapti gabių vaikų ugdymo centru Lietuvoje ir pakvietė pasisakyti Kauno miesto Švietimo ir ugdymo skyriaus Formaliojo poskyrio vedėją Viliją Adaškevičienę. Gabių mokinių identifikavimo ir darbo patirtį pristatė Panemunės pradinė mokykla (direktoriaus pavaduotoja Giedrė Stankevičienė), KTU Vaižganto progimnazija (psichologė Dovilė Valiūnė), VDU “Rasos”gimnazija (psichologė Jurga Misiūnienė), KTU gabių studentų grupės vadovė Vilija Dabrišienė. Aktyviai diskusijoje dalyvavo Kauno sporto ir sveikatinimo gimnazijos direktorius Vladislovas Janiūnas ir LSU Edukologijos fakulteto dekanas Arūnas Emeljanovas, KTU inžinerinio licėjaus direktoriaus pavaduotoja Aritonė Plungienė, LSMU vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja Giedrė Adomavičienė . Šios mokyklos rengia ir naudoja specifinius atrankos būdus dėl ryškios mokyklų veiklos krypties programų. Diskusijoje taip pat dalyvavo VDU prorektorius studijoms Kęstutis Šidlauskas, kuris patikino, kad universitetai būtinai turi būti aktyvūs ugdymo įstaigų pagalbininkai. Jam pritarė VDU “Rasos” gimnazijos direktorius Artūras Sakalauskas ir pavaduotoja Teresė Janulevičienė bei jų partneriai “ Atžalyno” vidurinės mokyklos (nuo rugsėjo – VDU “Atžalyno” progimnazija) direktoriaus pavaduotoja Danguolė Deobalt. Dėkojame KTU komandai: KTU gimnazijos direktoriui Tomui Kivarui ir jo pavaduotojui Leonui Narkevičiui ir ypatingai - KTU Matematikos ir gamtos mokslų fakulteto dekanei Bronei Narkevičienei, kuri yra viena aktyviausių mokslinikių nuosekliai dirbančių, kad gabių mokinių ugdymas užimtų deramą vietą Lietuvos švietimo sistemoje. Ji pasiūlė sudaryti darbo grupę, kuri rūpintųsi tolimesniu bendradarbiavimu ir projektų finansavimo galimybėmis ugdant gabius vaikus.
Diskusijos organizatoriai - KTU Vaižganto progimazija
|